Ministerstvo

Úvod > Ministerstvo > Verejné obstarávanie > Verejné obstarávanie r. 2006 - 2007

Vyhlásenie verejného ostarávania 

Vestník číslo 108 z 07.06.2007

02545 - MUS

Užšia súťaž
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Ministerstvo kultúry SR
IČO: 00 165 182
Námestie SNP 33, 813 31 Bratislava-Staré Mesto
Slovenská republika
Kontaktné miesto (miesta)
Ministerstvo kultúry SR
kontaktná osoba: Jana Petrovičová
tel. č.: 02/59 39 15 13, fax: 02/59 39 15 73
e-mail: jana.petrovicova@culture.gov.skInternetová adresa (adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): www.culture.gov.sk.
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenom kontaktnom mieste (miestach).
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na: vyššie uvedenom kontaktnom mieste (miestach).
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na: vyššie uvedené kontaktné miesto (miesta).
I.2)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA A HLAVNÝ PREDMET ALEBO PREDMETY ČINNOSTI
Ministerstvo alebo iný štátny alebo federálny orgán vrátane regionálnych alebo miestnych útvarov.
Všeobecná štátna správa.
Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov: Nie.

ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
OPIS
II.1.1)
Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Vykonanie procesného a profesijného auditu v organizáciách v zriaďovateľskej pôsobnosti Ministerstva kultúry SR.
II.1.2)
Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Služby.
Kategória služby: 9.
Hlavné miesto poskytovania služieb: Bratislava.
NUTS kód: SK.
II.1.3)
Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku.
II.1.4)
Informácie o rámcovej dohode
II.1.5)
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nezávislé, objektívne a odborné vykonanie personálneho a procesného auditu vytvorených pracovných miest a zhodnotenie využiteľnosti pracovnej náplne zamestnancov v 32 organizáciách v zriaďovateľskej pôsobnosti MK SR s cca 4 600 zamest- nancami.
V rámci projektu je potrebné vykonať najmä analytické a konzultačné služby:
- riadenie projektu,
- vypracovanie procesných modelov jednotlivých organizácií,
- definovanie katalógu produktov/služieb,
- analýza pracovných pozícií v rezorte,
- analýza náročnosti a optimalizácia procesov,
- benchmarking analyzovaných organizácií,
- návrh optimálneho modelu budúceho stavu systému riadenia analyzovaných organizácií,
- vyčíslenie potenciálnych úspor.
II.1.6)
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 74121200-5.
II.1.7)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA)
Nie.
II.1.8)
Rozdelenie na časti
Nie.
II.1.9)
Varianty sa prijímajú
Nie.
II.2)
MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZÁKAZKY
II.2.1)
Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaný rozsah: cca 700 človekodní.
Predpokladané rozpätie hodnoty zákazky bez DPH: od 8 000 000 do 10 000 000. Mena: SKK.
II.2.2)
Opcie
Nie.
II.3)
TRVANIE ZMLUVY ALEBO LEHOTY USKUTOČNENIA
Trvanie: 6 mesiacov.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZMLUVY
III.1.1)
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 500 000 Sk. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sa vyžadujú v zmysle zák. č. 25/2006 Z. z. a podrobne budú upravené v súťažných podkladoch.
III.1.2)
Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z finančných prostriedkov rozpočtu Ministerstva kultúry SR.
III.1.3)
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Nešpecifikuje sa.
III.1.4)
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Nie.
III.2)
PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1)
Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
1. Záujemca musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. a preukáže ich predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. predložením potvrdenia úradu podľa § 128 cit. zákona. Doklady podľa § 26 ods. 2 písm. b), f) nesmú byť staršie ako 3 mesiace.
2. Záujemca predloží čestné vyhlásenie o skutočnosti, že nie je členom združenia, ktorého zakladateľ, člen alebo spoločník je politická strana alebo politické hnutie, podpísané štatutárnym zástupcom záujemcu alebo osobou oprávnenou konať za záujemcu v záväzkových vzťahoch, v prípade skupiny musí byť podpísané štatutárnym zástupcom každého člena skupiny alebo osobou oprávnenou konať za člena skupiny.
3. Záujemca predloží čestné vyhlásenie o pravdivosti a úplnosti všetkých predložených dokladov a údajov podpísané štatutárnym zástupcom záujemcu alebo osobou oprávnenou konať za záujemcu v záväzkových vzťahoch, v prípade skupiny musí byť podpísané štatutárnym zástupcom každého člena skupiny alebo osobou oprávnenou konať za člena skupiny.
III.2.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
1. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti záujemcu plniť si svoje finančné záväzky nie staršie ako 3 mesiace. Doklad musí byť predložený ako originál alebo úradne overená kópia.
2. Doklad o poistení za škodu spôsobenú podnikateľom najmenej vo výške 10 000 000 Sk alebo ich ekvivalent v cudzej mene. Doklad musí byť predložený ako originál alebo úradne overená kópia.
3. Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Dôkazný prostriedok - úradne overená kópia auditu alebo úradne overená kópia výkazu ziskov a strát, alebo úradne overená kópia výkazu o príjmoch a výdavkoch a obrat.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Záujemca musí dokladom č. 3 preukázať minimálny sumárny obrat za roky 2004 - 2006 minimálne vo výške 100 000 000 Sk.
III.2.3)
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
1. Zoznam zmlúv (zákaziek) realizovaných v rokoch 2003 - 2006 rovnakého alebo podobného predmetu zákazky, ako je predmet zákazky (pod podobným predmetom zákazky sa chápe činnosť v oblasti procesných a personálnych auditov, návrh optimalizácie procesov, návrh novej organizačnej štruktúry, návrh systému riadenia), v oblasti štátnej správy v SR alebo krajinách EÚ, doplnený potvrdeným dôkazom o plnení zmlúv s minimálne nasledujúcimi údajmi: predmet zmluvy, názov organizácie objednávateľa, sídlo, obec, ulica, číslo, PSČ objednávateľa, osoba objednávateľa poverená poskytnutím informácií s uvedením mena, priezviska a kon- taktného telefónneho čísla, úloha dodávateľa v zmluve (hlavný dodávateľ/člen skupiny/poddodávateľ), realizovaná cena, termín uskutočnenia služby, podrobný opis predmetu zmluvy, zhodnotenie kvality poskytnutej služby objednávateľom, meno a podpis osoby, ktorá verifikuje údaje.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Do zoznamu zmlúv (zákaziek) záujemca uvedie len zákazky s realizačným nákladom vyšším ako 5 mil. Sk bez DPH. Verejný obstarávateľ požaduje do zoznamu uviesť min. 5 takých zákaziek.
V prípade, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení zmlúv potvrdí tento verejný obstarávateľ. Ak odberateľom bola fyzická osoba alebo právnická osoba iná ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený týmto odberateľom, ak to nie je možné, čestným vyhlásením záujemcu o ich realizácii.
2. Kľúčoví špecialisti - záujemca musí preukázať odbornú spôsobilosť na poskytovanie predmetných služieb na základe preukázania, že má k dispozícii expertov na plnenie zmluvy. Toto sa preukáže čestným vyhlásením každého kľúčového špecialistu o dostupnosti počas trvania zákazky, ku ktorému musia byť priložené doklady potvrdzujúce jeho vzdelanie, odbornú prax a skúsenosti v prípadoch uvedených nižšie.
Kľúčový špecialista č. 1 - hlavný analytik riešenia (senior manažér v projektovej štruktúre počas realizácie zákazky):
- vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa - zameranie teória a riadenie kultúry, manažment kultúry alebo kulturológia, min. 10 rokov po absolvovaní štúdia (preukáže fotokópiou diplomu),
- dobrá znalosť právnych predpisov platných v SR v rozsahu predmetu zákazky (preukáže životopisom),
- znalosť slovenského jazyka (preukáže životopisom),
- minimálne 7-ročná prax na manažérskej pracovnej pozícii v rezorte kultúry - tzn. v organizáciách v zriaďovateľskej pôsobnosti rezortu MK SR alebo MK SR (preukáže potvrdením od zamestnávateľa).
Kľúčový špecialista č. 2 - procesný konzultant (senior konzultant v projektovej štruktúre počas realizácie zákazky):
- vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa, min. 10 rokov po absolvovaní štúdia (preukáže fotokópiou diplomu),
- dobrá znalosť právnych predpisov platných v SR v rozsahu predmetu zákazky (preukáže životopisom),
- znalosť slovenského jazyka (preukáže životopisom),
- minimálne 7-ročná prax v oblasti rovnakého alebo podobného predmetu zákazky, ako je predmet obstarávania (preukáže životopisom),
- preukázateľná aktívna účasť špecialistu na min. 3 projektoch z oblasti procesného poradenstva realizovaných v rokoch 2003 - 2006 v ústrednom orgáne štátnej správy (preukáže dokladom potvrdeným zo strany klienta),
- minimálne 5 projektov/zmlúv z oblasti poradenstva pri procesnom poradenstve a riadení zmeny realizovaných v rokoch 2003 - 2006 v trvaní projektu minimálne 3 mesiace (preukáže životopisom, ku ktorému bude doložený zoznam projektov/zmlúv kľúčového špecialistu),
- preukázateľná aktívna účasť špecialistu na min. 1 projekte z oblasti personálneho auditu, optimalizácia organizačnej štruktúry a riadiacej štruktúry a procesov, v organizácii ústrednej kultúrnej inštitúcie s celoštátnou pôsobnosťou (preukáže dokladom potvrdeným zo strany klienta).
Kľúčový špecialista č. 3 - špecialista na riadenie ľudských zdrojov (senior konzultant v projektovej štruktúre počas realizácie zákazky):
- vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa, min. 10 rokov po absolvovaní štúdia (preukáže fotokópiou diplomu),
- dobrá znalosť právnych predpisov platných v SR v rozsahu predmetu zákazky (preukáže životopisom),
- znalosť slovenského jazyka (preukáže životopisom),
- minimálne 7-ročná prax v oblasti riadenia ľudských zdrojov, resp. poradenstva pri vytváraní strategických rozvojových programov a programových dokumentov (preukáže životopisom, ku ktorému bude doložený zoznam projektov/zmlúv špecialistu),
- preukázateľná aktívna účasť špecialistu na min. 3 projektoch z oblasti personálneho auditu, optimalizácia organizačnej štruktúry a riadiacej štruktúry a procesov, v organizácii verejnej správy (preukáže dokladom potvrdeným zo strany klienta),
- preukázateľná aktívna účasť špecialistu na min. 1 projekte z oblasti personálneho auditu, optimalizácia organizačnej štruktúry a riadiacej štruktúry a procesov, v organizácii ústrednej kultúrnej inštitúcie s celoštátnou pôsobnosťou (preukáže dokladom potvrdeným zo strany klienta).
3. Certifikát podľa systému riadenia kvality alebo opis systému riadenia kvality záujemcu deklarovaný min. príručkou kvality s prílohami. Doklad musí byť predložený ako originál alebo úradne overená kópia.
III.2.4)
Vyhradené zákazky
Nie.
III.3)
OSOBITNÉ PODMIENKY ZÁKAZIEK NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1)
Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
Nie.
III.3.2)
Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
Nie.

ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Užšia súťaž.
IV.1.2)
Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky alebo na rokovania alebo na účasť na dialógu
Predpokladaný počet dodávateľov: 5.
Objektívne kritériá na výber obmedzeného počtu záujemcov: Verejný obstarávateľ uskutoční výber vyzvaných záujemcov na základe potvrdení odberateľov o poskytnutých službách požadovaných v bode III.2.3) podľa dvoch kritérií takto:
1. Záujemcovi s najvyšším počtom zákaziek v rokoch 2003 - 2006 sa pridelí 75 bodov, ostatným záujemcom body úmerne podľa počtu zákaziek (čím nižší počet zákaziek, tým nižší počet bodov).
2. Záujemcovi s najvyšším finančným objemom realizovaných zákaziek v rokoch 2003 - 2006 sa pridelí 25 bodov, ostatným záujemcom body úmerne podľa ich celkového finančného objemu zákaziek (čím nižší finančný objem, tým nižší počet bodov). Následne sa zostaví konečné poradie záujemcov podľa súčtu bodov získaných na základe obidvoch kritérií tak, že záujemcovi s najvyšším počtom bodov sa pridelí 1. poradie a ostatným záujemcom poradie od 2 do x podľa získaných bodov (čím nižší počet bodov, tým horšie poradie). Verejný obstarávateľ vyzve na predloženie ponuky prvých piatich záujemcov podľa zostaveného poradia. V prípade rovnosti bodov rozhoduje o lepšom poradí vyšší celkový počet všetkých akcií za roky 2003 - 2006. Verejný obstarávateľ bude pri hodnotení brať do úvahy len tie potvrdenia, ktoré budú obsahovať všetky údaje požadované v bode III.2.3).
IV.1.3)
Zníženie počtu dodávateľov počas rokovania alebo dialógu
IV.2)
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska kritérií uvedených nižšie:
1. Najnižšia celková cena vyjadrená v SKK - 70.
2. Výška zádržného vyjadrená v percentách - 30.
IV.2.2)
Použije sa elektronická aukcia
Nie.
IV.3)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1)
Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
MKSR-02/2007.
IV.3.2)
Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
Predbežné oznámenie:
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2007/S 021-024818 z 31. 1. 2007.
IV.3.3)
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom:
Dátum: 31. 7. 2007. Čas: 15.00 h.
Spoplatnenie súťažných podkladov: Nie.
IV.3.4)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 2. 7. 2007. Čas: 12.00 h.
IV.3.5)
Dátum odoslania výziev na predloženie ponúk, na rokovania alebo na účasť na dialógu vybraným záujemcom
Dátum: 9. 7. 2007.
IV.3.6)
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predložiť ponuky alebo doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti
Slovenský.
IV.3.7)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
IV.3.8)
Podmienky na otváranie obálok s ponukami
Dátum: 14. 8. 2007. Čas: 13.00 h.
Miesto: Ministerstvo kultúry SR, zasadačka na 2. poschodí.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť iba záujemcovia, ktorí predložili doklady v lehote na predkladanie dokladov. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukážu preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať.

ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1)
TOTO OBSTARÁVANIE SA BUDE OPAKOVAŤ
Nie.
VI.2)
ZÁKAZKA SA TÝKA PROJEKTU/PROGRAMU FINANCOVANÉHO Z FONDOV SPOLOČENSTVA
Nie.
VI.3)
ĎALŠIE INFORMÁCIE
VI.4)
REVÍZNE POSTUPY
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za konanie o námietkach
Úrad pre verejné obstarávanie, IČO: 31 797 903, Dunajská 68, P. O. Box 58, 820 04 Bratislava 24, Slovenská republika, tel. č.: 02/50 26 42 18, fax: 02/50 26 42 19, internetová adresa: www.uvo.gov.sk.
Orgán zodpovedný za konanie o žiadostiach o nápravu:
Ministerstvo kultúry SR, IČO: 00 165 182, Námestie SNP 33, 813 31 Bratislava, Slovenská republika, tel. č.: 02/59 39 15 13, fax: 02/59 39 15 73, e-mail: jana.petrovicova@culture.gov.sk, internetová adresa: www.culture.gov.sk.
VI.4.2)
Podávanie žiadostí o nápravu a námietok
VI.4.3)
Úrad, v ktorom možno získať informácie o revíznych postupoch
Úrad pre verejné obstarávanie, IČO: 31 797 903, Dunajská 68, P. O. Box 58, 820 04 Bratislava 24, Slovenská republika, tel. č.: 02/50 26 42 18, fax: 02/50 26 42 19, internetová adresa: www.uvo.gov.sk.
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
1. 6. 2007.


 

 

 
 
 
 
 
 

Sprostredkovateľský orgán pod riadiacim orgánom

Kultúrne podujatia v rezorte kultúry - odkaz sa otvorí v novom okne

Medzikultúrny dialóg - odkaz sa otvorí v novom okne

Štrukturálne fondy - odkaz sa otvorí v novom okne

portal.gov.sk - odkaz sa otvorí v novom okne

Kultúra - podujatia - odkaz sa otvorí v novom okne

Slovensko kultúrny profil - odkaz sa otvorí v novom okne

Slovakia Cultural Profile - link opens in new window

Ministerstvo na Facebooku - link opens in new window

Ministerstvo kultúry SR bloguje

Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky. Všetky práva vyhradené.
Technická podpora | Správca obsahu | Vyhlásenie o prístupnosti
© 2006-2011