Ministerstvo

Úvod > Ministerstvo > Verejné obstarávanie > Verejné obstarávanie r. 2006 - 2007

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávanie:
Nákup výpočtovej techniky pre rezort kultúry 

Vestník číslo 41 z 28.02.2007

00958 - MST

Verejná súťaž
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1)
NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA)
Ministerstvo kultúry SR
IČO: 00 165 182
Námestie SNP 33, 813 31 Bratislava-Staré Mesto
Slovenská republika
Kontaktné miesto (miesta)
Ministerstvo kultúry SR, Bratislava
kontaktná osoba: Jana Petrovičová
tel. č.: 02/59 39 15 13, fax: 02/59 39 15 73
e-mail: jana.petrovicova@culture.gov.sk
Internetová adresa (adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): www.culture.gov.sk.
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenom kontaktnom mieste (miestach).
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na: vyššie uvedenom kontaktnom mieste (miestach).
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na: vyššie uvedené kontaktné miesto (miesta).
I.2)
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA A HLAVNÝ PREDMET ALEBO PREDMETY ČINNOSTI
Ministerstvo alebo iný štátny alebo federálny orgán vrátane regionálnych alebo miestnych útvarov.
Rekreácia, kultúra a náboženstvo.
Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov: Áno.

ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1)
OPIS
II.1.1)
Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nákup výpočtovej techniky pre rezort kultúry.
II.1.2)
Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Tovary.
Kúpa.
Hlavné miesto dodania tovarov: Bratislava.
NUTS kód: SK.
II.1.3)
Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody.
II.1.4)
Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom.
Trvanie rámcovej dohody: 32 mesiacov.
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody:
Predpokladané rozpätie hodnoty bez DPH: od 75 000 000 do 80 000 000. Mena: SKK.
II.1.5)
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Počítačové zostavy a notebooky vrátane operačného systému, servery, príslušenstvo k výpočtovej technike pre rezort Ministerstva kultúry SR v rámci celého územia Slovenskej republiky.
II.1.6)
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30231100-8.
Doplnkový slovník: E110-7, E128-6, E130-3.
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 30232120-1, 30233211-3, 30231250-4, 30217340-8, 30213100-6, 30262000-3, 30241500-5, 32422000-7.
II.1.7)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA)
Nie.
II.1.8)
Rozdelenie na časti
Nie.
II.1.9)
Varianty sa prijímajú
Nie.
II.2)
MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZÁKAZKY
II.2.1)
Celkové množstvo alebo rozsah
Počítačové zostavy a notebooky vrátane operačného systému, servery, príslušenstvo k výpočtovej technike pre rezort ministerstva kultúry v rámci celého územia Slovenskej republiky. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom, predmetom fakturácie bude len skutočne objednaná a dodaná výpočtová technika. Predpokladaný rozsah zákazky je stanovený v objeme od 75 mil. SKK do 80 mil. SKK, pričom sa predpokladá, že z tejto hodnoty sa nakúpia: počítačové zostavy - 50 %, notebooky - 20 %, servery - 30 % vrátane príslušenstva k výpočtovej technike a sieťových komponentov.
Predpokladané rozpätie hodnoty zákazky bez DPH: od 75 000 000 do 80 000 000. Mena: SKK.
II.2.2)
Opcie
Nie.
II.3)
TRVANIE ZMLUVY ALEBO LEHOTY USKUTOČNENIA
Začatie: 30. 4. 2007, ukončenie: 31. 12. 2009.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZMLUVY
III.1.1)
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky vo výške: 500 000 SKK. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zábezpeka musí byť pripísaná na účet verejného obstarávateľa najneskôr v deň uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, t. j. 3. 4. 2007 do 12.00 h.
III.1.2)
Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky s bude financovať z prostriedkov štátneho rozpočtu Ministerstva kultúry SR a organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok. Splatnosť faktúr je 30 dní.
III.1.3)
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Takáto skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá verejným obstarávateľom, nemusí vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny od verejného obstarávateľa za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny.
III.1.4)
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Nie.
III.2)
PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1)
Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z o verejnom obstarávaní spôsobom uvedeným v § 26 ods. 2 písm. a) až f).
Doklady preukazujúce osobné postavenie podľa § 26 ods. 2 môže uchádzač nahradiť predložením overenej kópie platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 zák. č. 25/2006 Z. z. Ak uchádzač preukáže splnenie podmienok osobného postavenia potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov, tak musí priložiť aj overený výpis z obchodného alebo živnostenského registra nie starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk.
III.2.2)
Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Uchádzač predloží podľa § 27 ods. 1 písm. a) až d) zák. č. 25/2006 Z. z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru minimálne 1 mil. SKK - potvrdenie o poistení náhrady škody vyplývajúcej z podnikateľského rizika na minimálnu poistnú sumu 30 mil. SKK. Uchádzač predloží overenú kópiu poistnej zmluvy alebo potvrdenie o uzatvorení poistnej zmluvy (poistkou) a návrh poistnej zmluvy. Zmluva o poistení musí byť platná a účinná ku dňu predkladania ponúk.
Výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch v plnom rozsahu a obrat, ktorý sa viaže na predmet zákazky, za predchádzajúce tri roky (2004, 2005, 2006). Týmto spôsobom uchádzač preukáže minimálny ročný obrat 200 mil. SKK za posledné tri roky 2004, 2005, 2006, pričom predloženie len čestného vyhlásenia o výške obratu sa nebude akceptovať. Verejný obstarávateľ bude posudzovať splnenie požadovanej výšky obratu z položky "Tržby a predaj vlastných výrobkov a služieb" výkazu ziskov a strát, resp. výkazu o príjmoch a výdavkoch. Súčasťou predložených výkazov musí byť overenie príslušného daňového úradu, ktoré uchádzač získa podľa § 22 ods. 3 zák. č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov. Ak prevádzkovanie činnosti je kratšie ako tri roky, tak prehľad o dosiahnutom obrate za obdobie prevádzkovania podnikateľskej činnosti; aj v tomto prípade však platí požiadavka na obrat minimálne 200 mil. SKK za každý hospodársky rok počas prevádzkovania podnikateľskej činnosti.
Na preukázanie finančného ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. V takomto prípade predloží doklad preukazujúci túto skutočnosť, ktorým môže byť prísľub tejto osoby.
III.2.3)
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
§ 28 ods. 1 písm. a), c), l), § 29 zák. č. 25/2006 Z. z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z. z.
Vyžaduje sa zoznam dodávok počítačových zariadení za obdobie posledných troch rokov (2004, 2005, 2006) v minimálnom počte dve za každý rok v celkovej hodnote min. 30 mil. SKK ročne. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť v zozname dodávok len zmluvy nad finančný objem 5 mil. SKK. V prípade, ak zoznam dodávok nebude obsahovať požadované údaje, verejný obstarávateľ ich nebude akceptovať.
Údaje o tých technikoch alebo technických orgánoch, ktorí/ktoré sú zodpovední/zodpovedné za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi, resp. tých, na ktorých sa môže uchádzač obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác.
Certifikát výrobku alebo vyhlásenie o zhode výrobku s technickými špecifikáciami v zmysle zák. č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Certifikát výrobku alebo vyhlásenie o zhode ponúkaných technológií sú uchádzači povinní predložiť v úradne overenej kópii originálu.
Uchádzač sa musí preukázať certifikátom v úradne overenej kópii vystaveným výrobcom ponúkaných tovarov, dokladajúcim oprávnenosť uchádzača servisovať ponúkané tovary.
Uchádzač sa musí preukázať certifikátom v úradne overenej kópii vystaveným výrobcom ponúkaných tovarov, dokladajúcim oprávnenosť uchádzača inštalovať ponúkané tovary.
Uchádzač sa musí preukázať certifikátom v úradne overenej kópii dokladajúcim, že spĺňa všetky potrebné podmienky na inštaláciu a implementáciu Availability (vysoká dostupnosť) a Backup (zálohovanie) systémov.
Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zmluvy. V takomto prípade predloží doklad preukazujúci túto skutočnosť, ktorým môže byť prísľub tejto osoby.
Uchádzač predloží zoznam vlastných servisných stredísk s uvedením adries a kontaktov. Požadujú sa minimálne 3 vlastné regionálne servisné strediská na území Slovenska. Zoznam musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo iným zástupcom, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.
Opis technickej spôsobilosti uchádzača, jeho opatrení na zabezpečenie kvality, doložený v originálnom vyhotovení alebo v overenej kópii certifikátom riadenia kvality ISO 9001:2000 v odbore predaja produktov a poskytovania servisných a systémových služieb v oblasti informačných technológií.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, taktiež príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
III.2.4)
Vyhradené zákazky
Nie.
III.3)
OSOBITNÉ PODMIENKY ZÁKAZIEK NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1)
Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3.2)
Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby

ODDIEL IV: POSTUP
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Verejná súťaž.
IV.1.2)
Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky alebo na rokovania alebo na účasť na dialógu
IV.1.3)
Zníženie počtu dodávateľov počas rokovania alebo dialógu
IV.2)
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska kritérií uvedených nižšie:
1. Cena predmetu zákazky v SKK s DPH (vrátane rozvozu a inštalácie) - 60.
2. Servery od jedného výrobcu (oba ponúknuté servery typ I. a II. od jedného výrobcu) - 20.
3. Výška zľavy v % (pri objednávkach nad 5 mil. SKK s DPH) - 10.
4. Servisné podmienky v SKK s DPH (hodinová sadzba servisného technika) - 10.
IV.2.2)
Použije sa elektronická aukcia
Nie.
IV.3)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1)
Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
MKSR-06/2006.
IV.3.2)
Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
Predbežné oznámenie:
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2006/S 243-260292 z 21. 12. 2006.
IV.3.3)
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom:
Dátum: 19. 3. 2007. Čas: 15.00 h.
Spoplatnenie súťažných podkladov: Nie.
IV.3.4)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 3. 4. 2007. Čas: 12.00 h.
IV.3.5)
Dátum odoslania výziev na predloženie ponúk, na rokovania alebo na účasť na dialógu vybraným záujemcom
IV.3.6)
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predložiť ponuky alebo doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti
Slovenský, český.
IV.3.7)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do: 15. 6. 2007.
IV.3.8)
Podmienky na otváranie obálok s ponukami
Dátum: 3. 4. 2007. Čas: 13.00 h.
Miesto: Ministerstvo kultúry SR, Nám. SNP 33, 813 31 Bratislava, zasadačka, 2. poschodie.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami: Uchádzač alebo osoba oprávnená konať za uchádzača, ktorý/á predložil/a ponuku v lehote určenej na predkladanie ponúk, sa preukážu preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Splnomocnený zástupca uchádzača sa preukáže plnou mocou na zastupovanie uchádzača, preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať.

ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1)
TOTO OBSTARÁVANIE SA BUDE OPAKOVAŤ
Nie.
VI.2)
ZÁKAZKA SA TÝKA PROJEKTU/PROGRAMU FINANCOVANÉHO Z FONDOV SPOLOČENSTVA
Nie.
VI.3)
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Rozvoz a inštalácia počítačových zariadení na území Slovenska podľa prílohy súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vylúčiť uchádzača, ktorý nebude spĺňať podmienky účasti, ale aj iné požiadavky, ktoré vyplývajú zo súťažných podkladov.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyzvať na realizáciu predmetu zákazky uchádzača vyhodnoteného ako ďalšieho v poradí, ak úspešný uchádzač odstúpi od realizácie zmluvy.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo podľa pravidiel tohto verejného obstarávania vrátane cenových pravidiel nakúpiť u úspešného uchádzača aj výpočtovú techniku podľa osobitnej špecifikácie, ak táto požiadavka neskôr vyplynie z potrieb osobitného technického riešenia pri výkone kompetencií rezortu Ministerstva kultúry SR.
VI.4)
REVÍZNE POSTUPY
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za konanie o námietkach
Úrad pre verejné obstarávanie, IČO: 31 797 903, Dunajská 68, P. O. Box 58, 820 04 Bratislava 24, Slovenská republika, tel. č.: 02/50 26 42 18, fax: 02/50 26 42 19, internetová adresa: www.uvo.gov.sk.
VI.4.2)
Podávanie žiadostí o nápravu a námietok
VI.4.3)
Úrad, v ktorom možno získať informácie o revíznych postupoch
Úrad pre verejné obstarávanie, IČO: 31 797 903, Dunajská 68, P. O. Box 58, 820 04 Bratislava 24, Slovenská republika, tel. č.: 02/50 26 42 18, fax: 02/50 26 42 19, internetová adresa: www.uvo.gov.sk.
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22. 2. 2007


 

 

 
 
 
 
 
 

Sprostredkovateľský orgán pod riadiacim orgánom

Kultúrne podujatia v rezorte kultúry - odkaz sa otvorí v novom okne

Medzikultúrny dialóg - odkaz sa otvorí v novom okne

Štrukturálne fondy - odkaz sa otvorí v novom okne

portal.gov.sk - odkaz sa otvorí v novom okne

Kultúra - podujatia - odkaz sa otvorí v novom okne

Slovensko kultúrny profil - odkaz sa otvorí v novom okne

Slovakia Cultural Profile - link opens in new window

Ministerstvo na Facebooku - link opens in new window

Ministerstvo kultúry SR bloguje

Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky. Všetky práva vyhradené.
Technická podpora | Správca obsahu | Vyhlásenie o prístupnosti
© 2006-2011